Podle stanov Občanského sdružení Česká asociace slalomu na skateboardu svolávám pravidelnou Valnou hromadu na sobotu 21.1.2012 v 17.00 hodin do sálu restaurace Věž v Prachaticích. Hlavní body k jednání:
– hodnocení sezóny 2011
– schválení zprávy o hospodaření (Tomáš Kodíček)
– schválení členů Výkonného výboru na rok 2012
– volba nového představenstva (předseda a dva místopředsedové)
– stanovení hlavních směrů činnosti ČASS pro rok 2012
– termíny závodů 2012
– zpráva o iniciativě Český sport 2011 a hlasování o přihlášce do ČSTV
Můžete v komentáři navrhnout další body k jednání, které budou zařazeny do programu. Připomínám, že Valná hromada je nejvyšším orgánem ČASS a při hlasování rozhoduje nadpoloviční většina zúčastněných starších 18ti let, kteří mají zaplacen příspěvek za letošní rok 2011. Pokud se valné hromady zúčastní náš IT Martin Kulhavý, bude možné při volbě předsednictva hlasovat přes internet.
Ještě před VH proběhne společný výjezd za snowboardem (někdo snad i na lyže) do Mittersdorfu. Odjezd z Prachatic v 9.00 (cca 45 km, 45 minut jízdy. Permanentka na 5 hodin stojí 18 EUR. Po návratu začne Valná hromada a po jejím skončení přesun do tradičního Baru 111.
Míra Bartoš objedná dopravu mikrobusem do Mittersdorfu a zpět. Závazné objednávky ZDE do 10.1.2012 ať ví jak velký bus. Seznam přihlášených.
Pohodové svátky a správnou nohou do roku 2012.
Josef Štefka
místopředseda ČASS
Využívám příležitosti a přidávám nějaké komentáře k navrhovaným bodům + body, které by se mohly doplnit do programu (pakliže budou schváleny):
1. Termíny závodů pořádaných v České republice
Pro organizátory a i pro jezdce je jednoznačně pozitivní, když ví o termínu a statusu závodu dlouho dopředu. Organizátoři se mohou lépe připravit a sehnat dostatek peněz na závody a jezdci si mohou včas rezervovat čas a v případě zahraničních jezdců nakoupit letenky a zajistit si ubytování (vím, že se už opakuji, ale napsat jsem to musel). Je tedy škoda, že o většině termínů závodů se bude diskutovat až na valné hromadě. Myslím si, že bychom se měli snažit toto řešit více dopředu. Dle mého názoru o termínech, statusech a o dalším mělo být už rozhodnuto do konce září 2011. Vím, že pro příští sezónu jsou ambice českých pořadatelů takřka nulové, takže asi nic neprošvihneme, ale pro sezónu 2013 by měl výkonný výbor ČASS toto řešit více v předstihu.
2. Odloučení mistrovských závodů od Českého poháru
Letos jsme poprvé v novodobé historii měli oddělené mistrovské závody od Českého poháru. Docela by mě zajímalo, zda toto rozdělení většina chápe jako dobrý krok, či nikoli. Prostě zda si myslíte, že nám to přineslo něco dobrého, nebo spíše naopak, anebo je vám to jedno…
3. Národní koordinátor
ISSA zavedla funkci „Národního koordinátora“. V Evropě se tato pozice stala za pouhý jeden rok klíčovou a je s ní spojeno přidělování statusů do hodnoty Prime (u statusů Main a Major EU status maršálové přihlížejí k názoru národního koordinátora). Dále tento národní koordinátor sbírá výsledky ze závodů a zasílá je ke zpracování do světového žebříčku. Corky už má vymyšlenou další cestu, ale to teď nechme stranou. Národní koordinátor je osoba, která zastupuje jezdce a organizátory v ISSA a pokud existuje národní asociace, tak by touto osobou měl být předseda této národní asociace. Současný předseda, popřípadě nový předseda ČASS by tedy měl být srozuměn s tím, že se stane zároveň národním koordinátorem pro Česko.
4. WEB
Jsem rád za to, jak vypadá náš web a že celkem funguje. Ještě by se mi ale líbilo, kdybych měl možnost se rozhodnout, zda chci sledovat dané komentáře k článku, nebo ne. Když napíši článek, automaticky mi chodí výzva, pokud k článku někdo připojí komentář a já tak mohu snadno a rychle reagovat. Stejnou možnost bych chtěl mít, pokud napíši pod jiný článek svůj komentář (tedy chtěl bych mít možnost se rozhodnout, zda chci, aby mi výzvy chodily, nebo ne…). Je to směřováno na admina: umožňuje to technicky náš web, nebo ne?…
Pokud by se povedlo najít ještě více přispěvovatelů na náš web, tak by to bylo super. Možná by nebylo na škodu, kdyby sem Míra občas napsal malej článeček (pozvánku) na Final párty, či sk8ové koncerty… Myslím, že i toto by tu mohlo být.
Loni zde bylo umístěno více odkazů na fotky na „rajčeti“, nebo podobných portálech. Fotky na facebooku jsou pro náš web těžko dostupné…
5. Sponzoring Webu
Letos byl slušný zájem o měsíční sponzoring webu, a pokud se nepletu, tak všechny měsíce byly obsazené. Možná by bylo dobré sem opět umístit výzvu směřující k zájemcům o měsíční sponzoring webu, a v případě zájmu o sponzoring více jak jednoho měsíce, tak opět nabídnout partnerství s ČASS. Je také otázkou, zda alespoň část z takto získaných peněz by nemohla směřovat do pokladny ČASS…
6. Dokumenty uložené na webu, E-mail, Skype
Kamarádi, přiznejte se dobrovolně, kolik z vás, kteří působíte ve výkonném výhoru, si aktivovalo e-mail jméno.příjmení@sk8slalom.cz. A kolik z vás se už přihlásilo do googlu a podívalo se na naše dokumenty… A co Skype? Jak jste na tom? Pokud toto nebudou mít všichni členové výkonného výboru, tak bude Skype konference vždy těžkopádná a zdlouhavá.
7. Členské příspěvky
Jsem přesvědčen, že dodatečný koncept výběru příspěvků do ČASS, který byl schválen při Skype konferenci výkonného výboru je správný. Problém je, že výběr nikdo nekontroluje, a že pořadatelé „mistrovských“ závodů si myslí, že se jich odvod peněz do ČASS netýká. Tato nesrovnalost vznikla tak, že když jsem předkládal návrh na změnu výběru poplatků do ČASS, tak jsem v tomto návrhu napsal, že budou přispívat organizátoři závodů Českého poháru (v té době to byli všichni, protože i mistrovské závody byly započítávány do Českého poháru a tak to i bylo myšleno). Následně byl ale schválen návrh Chozého, aby „mistrovské“ závody nebyly započítávány do Českého poháru a malér byl na světě. Špatnou prací výkonného výboru (v tomto případě hlavně mojí, protože jsem to neuhlídal) tak vznikl nejednoznačný výklad, kdo odvádět poplatek má a kdo ne. Myslím, že bychom toto měli narovnat a můj názor je – odvádět asociační příspěvek mají všichni organizátoři všech závodů pořádaných pod hlavičkou ČASS.
8. ISSA
Pokud bude čas a budete mít zájem, tak vám mohu říci něco o fungování ISSA a jejich složek, jako jsou BOD, status maršálové, národní koordinátoři. Také by někoho mohlo zajímat přidělování (resp. výpočet) bodů do světového žebříčku a Corkyho vize.
Ahoj Petře,
ad 4.bod první část: Tuto funkci web nemá. Můžeš použít funkci sledování komentářů pomocí RSS. Najdeš ji v zápatí, nebo http://www.sk8slalom.cz/comments/feed/. Jako čtečku můžeš použít aplikaci v dokumentech na adrese http://www.google.cz/reader/view/, nebo jinou apikaci. Budou se Ti stahovat všechny komentáře, které příjdou na náš web. Nebo jen u konkrétního příspěvku.
Za více příspěvku a fotek bych se velmi přimlouval. Ty na Facebooku bohužel také nevidím.
ad 5.můžeme se o tom pobavit třeba v Prachaticích
Přeji vám všem klidné Svátky vánoční.
To už se nikdo jiný Valné hromady nezůčastní,než ti co se přihlásili?
Ahoj, máme náplánováno s Pletym ze prijedem. Pokud nenastanou nejaký nepredvídaný katastrofy (snehová kalamita, výbuch vulkánu nebo výbuch manzelky) tak se uvidíme. zatim cau a hezkej novej rok
Robert
Rád bych sem vložil plakát pozvánku na FINAL párty kam bych vás všechny rád pozval nejen kuli sobě ale především kuli účasti Clause Grabkeho, kterej by vás určitě moc rád viděl, ale když zadám adresu „URL fóra“ jenž mám uloženou, tak se mi admin stránka která po mně chce další přihlašovací údaje nezobrazí. Možná dělám něco špatně, nevím 🙁
Tedy alespoň takto vás zvu 30.12. do klubu Martys v Českých Budějovicích na skejtovej mejdan jako řemen !
Míro, určitě jedu, jen zatím neodesílám závaznou přihlášku na to poježdění, protože se chci dohodnout nějak s tím nemehlem Maďarem, jestli s váma nepojedeme po vlastní ose. Takže zatím platí, že oboje určitě ano, jen musím upřesnit způsob dopravy. Pokud na to poježdění chceš objednat nějakej busík, tak asi radši počítej se mnou že ano, protože všichni víme, že Maďar je vyndanej podnikatel, kterej třeba nebude moct přijít o kšeft
Chtěl bych připomenout všem plnoletým, kteří nemají zaplacen členský poplatek do ČASS (200,- Kč), že nebudou moci hlasovat na valné hromadě (zúčastnit se jí samozřejmě můžou). V současnosti budou moci hlasovat níže uvedení členi ČASS:
Dalibor Daňhel
Pavel Holec
Jiří Wiche
Petr Janoušek
Josef Štefka
Peter Pletanek
Tomáš Potůček
Martin Kulhavý
Stanislav Nožka
Robert Thiele
František Zíka
Eva Wicheová
Miroslav Bartoš
Renata Škrabalová
Ivo Škrabal
Boris Keil
Roman Tuma
Jiří Trávníček
Jaroslav Šmerek
Petr Klein
Tomáš Fiala
Tomáš Kodíček
Ostatní mají možnost uhradit členský poplatek za rok 2011 do 17.1 2012 (tak aby se uhrazená částka objevila na výpisu z účtu ČASS)
2. Odloučení mistrovských závodů od Českého poháru
Myslím, že je to špatný nápad odlučovat. Závodů není zas tak hodně, aby to mělo smysl.
7. Členské příspěvky
Měli by se odvádět ze všech závodů. Např. ze závodů v Brně mohla přijít na účet ČASS slušná částka, protože původní myšlenka byla, aby i zahraniční účastníci co si k nám přijedou zajezdit, přispívali do ČASS.
Toť v rychlosti vše.
Doufám, že jsem alespoň trochu přispěl svojí troškou do mlýna.
Zdravím všechny
Zdeněk.
Chtěl bych poděkovat Martinu Kulhavému a Zdendovi Machovi za jejich názory. Jsem rád, že si to nenechali až na valnou hromadu. Pokud by se přidali i ostatní, tak bychom zde mohli myšlenky prodiskutovat a na valné hromadě už to jen schválit… Případně, pokud by pro nějaký názor nebyla dostatečná podpora, tak bychom to ani na valnou hromadu nemuseli tahat…
Díky Zdendo a Martine…
Měly by se zde také objevit kandidatury na členy představenstva tj. předsedu a dva místopředsedy. Bude lépe, pokud budeme znát vize kandidátů předem.
No tak to už aby jsi sem nějakou vizi napsal, Chozé 🙂 😉 …Navrhuji tě na kandidáta na předsedu… Letos ti to celkem šlo…
Souhlasím s Petrovo návrhem předsedy. Tedy Pepa.
Takhle jsem to chlapci nemyslel. Víte dobře, že to dělat nemůžu a nemám na to ani čas. Proto čekáme na kandidáty…..
Roman Podlahů za náš domácí, valnou hromadu pořádající oddíl, závazně objednal velký autobus na dopolední snow vejlet na Německou stranu Šumavy.
Jedná se o malebný středisko vesničky Mitterdorf hned za hranicema. http://www.mitterdorf.cz/ Z Prachatic je to cca 45 km. Na místě je celkem 8 sjezdovek různých obtížností. Pokud nás bude banda, tak určitě půjde na místě nasmlouvat nějakou skupinovou slevu.
Vleky jsou oproti sjezdovkám na české straně zpravidla bez front. http://www.mitterdorf.cz/skiareal-pro-narocne/ Z vlastních zkušeností usuzujeme, že tři hodiny intenzivního ježdění nám budou stačit. Nebylo by dobrý aby nás pak na valný hromadě půlka usínala únavou. Nicméně je to jen návrh.
Z Prachatic plánujeme výjezd v 9:00. Může se to zdát někomu brzo, ale důvody jsou následovné:
9:00 odjezd (než se nasoukáme do autobusu, může nastat skluz)
10:00 na místě. cesta autobusem po zasněžený silnici je cca hodina. než se na místně všichni vybalej a obujou, chvilku to trvá. Než se spočítáme a domluvíme hromadnou zlevněnou jízdenku, tak také. Než vybereme od vás všech peníze na jízdenku, která se bude platit jednorázově, je to další čas. S tím vším se může stát, že začneme jezdit až v 11:00. To je super čas. neb spousta rekreantů pude na oběd a mi budeme mít sjezdovky pro sebe.
Pokud budem jezdit 3 hodiny, tak po druhé nasedáme do autobusu a ve tři vylejzáme v Prachaticích.
Chceme li zahájit valnou hromadu v ideálních 17:00, pak máme na osprchování, večeři a cestu na schůzi dvě hodiny. To není mnoho, ale stihnout se to dá.
Zde odkazy na ubytování:
http://www.prachatice.cz/n_ubytovani_detail.html?Typ=4
http://www.prachatice.cz/n_ubytovani_detail.html?Typ=5
Jsem nadšen, že o snow výletu už vím vše… Mohl by sem, prosím, ještě někdo dát informaci, kde (tedy v jakém objektu, místnosti) se bude konat ta valná hromada? Díky. 😉
Je pravdou, že priorita je Valná hromada – v sálu restaurace Věž (viz popis nahoře) Míra by mohl upřesnit…..prý kousek od 111.
Zatím ale nemám dobrý pocit z počtu přihlášených. Předem upozorním, že Valná hromada je nejvyšším orgánem ČASS a tam je to správné místo, kde se řeší následující sezona. Nechuť k účasti na VH a následné kritiky, že si tam „odsouhlasili“ něco jiného – to už tady bylo a ničemu to nepřispívá. Ale chápu, je to každého věc.
A potom ještě – pro 9 zájemců určitě není potřeba velký autobus…..Petře myslím, že bys měl jet taky. Nikdo se ti smát nebude, že ti pila prkno rozřízla na dvě poloviny.
🙂 Sorry… Informaci o místu v článku nějak má mysl nezaregistrovala… Omlouvám se a beru zpět…
Na svah určitě chci jet, ale protože chci vzít s sebou i Michalku a znám skejťáckou dochvilnost, tak jsem se rozhodl jet po vlastní ose, než abych čekal, až se všichni sejdou před autobusem v Prachaticích a pak následně v Mitterdorfu… Jsem přesvědčen, že zpoždění 2 x 1 hodina bude tak nějak odpovídat…
Navíc Michalka jezdí pomalu a určitě se za celou dobu na svahu sotva potkáme… A tak to společné ježdění zatím pro nás nemá takovou důležitost… Možná taky zůstaneme jen na Libínské sedle, kde to je pro malou ideální… Kdo ví… 🙂
To nic nemění na tom, že se na vás, chlapci, už zas docela těším…
Hele Pepo taky jsem o tom přemýšlel. Mám v autě 9 míst a Mira bude taky 5 mít. A Maďar má taky větší auto.
Pokud se nám podaří zrušit autobus, tak já auto nemám. Respektive nemám zimní gumy a bohužel je asi ani letos mít nebudu.
Tomáš Potůček by moh přijet též dodávkou a nějak se snad poskládáme.
Nyní trochu k hromadě.
Nemáte někdo návod jak vést ideální diskuzi a zabránit kolegům skákání do řeči, stejně tak jako přinutit všechny mluvčí, aby se vyjadřovali pouze ku konkrétnímu projednávanému bodu, a pokud možno stručně, tak abychom nezapomněli o čem mluvil při svém monologu na začátku ;-)) ?
Tyto nešvary se mezi námi už skoro 30 let dějí. A toho se vždy nejvíc bojím :-DDD
Též by bylo fajn, aby slovo dostával každý podle pořadí zdvižené ruky, bez neomaleného předbíhání (arogance) ;-D
Nechci dělat chytrýho, jen si myslim že by bylo fajn si nějaký pravidla v zájmu nás všech, říci-slíbit předem 😉
Nu a ještě mám jeden bod. Může nám pokladní, či jiná kompetentní a zasvěcená osoba sdělit, který z pořadatelů za loňský rok, dosud neodvedl asociačně odsouhlasené, potažmo nařízené příspěvky, za každého účastníka závodů ????? Připomínám, že nejde o stokorunu pořadatelovu, ale o stokorunu asociace o kterou bylo na každém závodě navýšeno startovné.
No konečně jsi to trochu rozjel!
Proto byl můj hlavní požadavek na tebe, kde zajistit místnost na VH, aby byla pokud možno bez obsluhy alkoholem. S přibývajícími pivy se totiž úměrně prodlužuje i čas jednotlivých příspěvků až tak, že později sám řečník ztrácí myšlenku. Myslím, že poslední roky už se nám daří toto pomalu odstraňovat a po tvém příspěvku bude i víc lidí, kteří pomohou diskuzi krotit. Taky díky za připomínku ohledně odvodu příspěvků ze startovného. Mám ten bod také připravený.
PROSÍM DALŠÍ VYJÁDŘENÍ K PROGRAMOVÝM BODŮM. Hlavně od těch, kteří se nebudou účastnit!
Autobus „k velké radosti dopravce“ úspěšně zrušen….
Pepo a můžeš sem napsat, kdo ještě neodvedl asociační stokorunu, pokud to víš ?
Koďas sem zřejmě nechodí.
Přece jen je již rok 2012 a od všech závodů uplynula parta času. Navíc si matně vzpomínám, že byla snad stanovena i časová lhůta, do kdy po závodech mají být peníze na asociačním účtě.
Bohužel přístup k účtu nemám. Ale možná Petr Janoušek to rád zveřejní…
Všechny zdravím!
Vážení, tímto vás žádám, aby jste nárokovali všechny případné pohledávky a závazky směrem k ČASS za rok 2011 na můj mail nejpozději do 16.1.2012. Originály dokladů můžete zaslat poštou na adresu ČASS nebo předat osobně do mých rukou v Prachaticích. Jako termín účetní uzávěrky roku 2011 považujte 23.1.2012. Po tomto datu mohu pouze darovat 1 ks třívrstvý kapesníček ZEWA DeLuxe.
Těším se do Prachatic, ahoj Tom Texas!
Pro upřesnění : tomas@ladronka.com
Ještě uvádím po prostudování komunikace výše, že zprávu o hospodaření ledabyle připravím a budu schopen odpovědět případné dotazy, kam se poděly vaše prachy, kdo, kdy a kolik zaplatil apod.
Přeji veselý den !
Kde jsou moje prachy se uz snazim léta marne zjistit.
Tomáši mám rozumět tedy tvé účetnické terminologii tak, že pokud pořadatel který dosud neodvedl ze startovného stokorunu náležící pokladně asociace (né mně, ale nám všem) do 23.01.2012, pak už nic odvádět nemusí a mi co jsme odvedli od tebe dostaneme kapesníček na slzy křivdy a dlužníci na slzy smíchu ;-D ???
Možná že nikdo takový, kdo 100,- Kč poplatek neodvedl neexistuje a můj příspěvek je bezpředmětný, ale reaguji na bod č.7 v prvním příspěvku od P.Janouška.
Ušetřili bychom si dost času, kdyby zde byli vyjmenováni všichni pořadatelé, kteří dosud nezaplatili a je to.
Kdybych to já věděl tak to sem jako připomenutí napíšu. Času měl každý dost.
Pokud se někdo bojíte to zveřejnit, pak mi to pošlete mailem na mira@final-sk8.cz
Míro, to platí pro pohledávky. Závazky po zmíněném termínu se budou úročit 365% roční sazby za každý den zpoždění po tomto datu. Tedy 100 Kč za každý den prodlení. Navíc se, díky tobě, sluší upozornit, že si nejsem vědom, že by každý z organizátorů ty 4 eura (v přepočtu) zaplatil. PRO NEPLATIČE!!! KDO nezaplatil, má každopádně ještě čas. Výpis z účtu budu mít aktuální z 20.1.2012. Aby mohl i letos odpovědný pokladník provádět dohled na včasnými úhradami, navrhuji jako jeden z bodů VH vytvořit závazný platební kalendář.
Seznam členů, kteří mají zaplacen poplatek 200,-Kč, a tedy mohou volit na valné hromadě, průběžně aktualizuji v komentáři č. 7.
Do pokladny ČASS odvedla nějakou částku (nějakou proto, že jsem nekontroloval, zda to bylo 100 Kč/dospělého jezdce a 50 Kč/juniora) následující města:
– Prachatice
– Praha
– Polička
– Liberec
– Havlíčkův Brod
… pak teda kluci a holky chybí odvod ze závodů v LB, HB a v Brně.
To Tomášovi pošlete a je to cajk né 😉 ???
Když to uděláte hnedka, tak si můžeme hned jeden bod valné hromady možná škrtnout 🙂
Za mistrovské závody pořádané v roce 2011 (Liberec, Brno) se poplatky neodvádějí.
Toť otázka výkladu, jak píše Petr Janoušek ve svém příspěvku č.1 bod č.7. S nímž se ztotožňuji, neb jsem jej chápal při loňské dlouhé a mnohdy bouřlivé debatě na téma členské poplatky stejně. Tedy tak jak nyní cituji část z jeho (Petrova) textu:
…….. a můj názor je – odvádět asociační příspěvek mají všichni organizátoři všech závodů pořádaných pod hlavičkou ČASS. …….
Nepříde mi VŮBEC logické, aby při vašem výkladu, malý závod s nizoučký statusem, s nizoučkým rozpočtem, bez šance (dík malosti) na sponzory, měl oproti top závodům navýšené startovné 🙁
Všichni a nebo nikdo a vrátíme se pak k tolikrát diskutovanému a nespravedlivému placení jednorázových vysokých poplatků o které většina z nás nestojí a jsou demotivační pro růst naší základny.
Nicméně, dík různému výkladu o kterém se Petr zmiňuje se možná mýlím. Škoda jen, že pokud je výklad nejednoznačný, že na to přicházíme až nyní a nikdo spornost nezmínil a neřešil během sezóny 2011. Evidentně tento bod zůstane pro valnou hromadu.
Tak doufám Zdeňku, že vás nejen díky tomuto bodu a nejen z Poličky hodně přijede ;-DD
http://www.mitterdorf.cz/skiareal/
AKTUÁLNÍ POČASÍ
7°C
Skoro zataženo
vlhkost 71 %
vítr Z, 16 km/h
Výška sněhu 140 cm
Nový sníh 10 cm
Zdravím,strýčka jsem informoval…
dotazy:-můžu dát P.Novotnému písemnou plnou moc,aby mně zastupoval? příp.hlasování přes net?
– schválení zprávy o hospodaření (Tomáš Kodíček-případné pohledávky a závazky směrem k ČASS za rok 2011 uplatnit?
-zpráva o iniciativě Český sport 2011 a hlasování o přihlášce do ČSTV?
-2.Odloučení mistrovských závodů od Českého poháru-souhlasím se Zdendou Machem, max. bych odklonil1 Mistrovství (2 ze 6 je dost..
mějte se
Bruno
Zrevidoval jsem komentář č.7 a č. 30.
Jeste prosím dotaz-ty peníze ze závodů se posílají na účet-5011042487/5500 jako členský příspěvky? nikde jsem to neobjevil..dík a zdravím
b
Ahoj Bruno. Ano, účet je jen jeden. Platí se 100Kč/dospělou osobu a 50Kč/dítě… Odsouhlasili jsme to na zasedání výkonného výboru s tím, že se o tyto částky navýší startovné…
Pokud to sleduji dobře, tak z členů asociace, kteří se přihlásili k účasti na valné hromadě, nebude moci hlasovat Petr Novotný, Anička a Vojta Kotek… bo nemají ještě zaplacen členský poplatek 200Kč za rok 2011…
Dík Petře,tak sem poslal ve st nejpozději čtvrte by to tam mělo být.
Omlouváme se za zpoždění,každej myslel že to poslal ten druhej…
Hezkou Hromadu a opatrně
Devátý a poslední pokus sem cosi napsat.
Upozorňuji, že jsem Čech, mluvím česky a jiný jazyk neumím, ještě tak Slovenštinu
Pokud tohle náhodou projde, tak se nebudu zlobit, když to druhý den správce smaže.
Texty k věci jsem psal, ale nezobrazily se.
Ondro máme tu interní dohodu, že první příspěvek podepsaný celým jménem musí odsouhlasit Admin. Potom už je to automaticky. Žádné příspěvky jsem ale nenašel ani v administraci.
Co máš na srdci???
Zdravice všem Skejťákům,
všichni už víme, že populace v ČR stárne a mám takový pocit, že to má vliv i na skejťáckou základnu. Každý máme nějaké ty děti, které k tomuto sportu rádi povedeme ale Klabzubovu jedenáctku si nikdo z nás pořizovat nebude. 🙂 Jestli nechceme, aby skate slalom za několik let skončil v propadlišti dějin, musíme natáhnout novou krev. SK8 Slalom Polička za rok 2011 přivedl k tomuto sportu 12 juniorů ale pouze 8 zůstalo. Doufáme že budou reprezentovat jak Poličku tak i celou ČR. Jak na juniory Vám všem rádi poradíme, ale více najdete i níže v bodech na VH.
Pojďme se soustředit na ty pišišvory, kteří to za pár let budou nandávat i světové elitě. Pak si všichni v klidu sedneme a budeme na ně prostě hrdí.
Body na VH. (Jednotlivé body jsou názory celého SK8 Slalom Polička)
Ad1)
Stanovení data Poličských závodů na 4-5.8.2012.
Ad2)
Jak to vypadá se statusy a jejich rozdělení na rok 2012.
Ad3)
Odsouhlasení statusů a určení dat závodů by mělo proběhnou striktně do určitého data určeného ČASS. A to ještě v předchozím roce sezóny. Rozumné by bylo vždy do 31.12.
Ad4)
Rozdělení závodů na pohárové a nepohárové. Zbytečně tak přichází ČASS o peníze a závodů v ČR je už tak málo. Určitě sloučit zpět a zařadit do Poháru.
Ad5)
ČSTV ano/ne – výhody/nevýhody – Vstup do ČSTV = roční /měsíční platby. (výhody: pojištění závodníků + trenérské zkoušky)
Pepa má nejvíce informací. Rádi vyslechneme.
Ad6)
Junioři platí ČASSu 200,- a nemají hlasovací právo ani se zákonným zástupcem.
Tohle je určitě potřeba dořešit, zákonný zástupci by měli mít možnost volby. Podat návrh aby hlasovací právo měli všichni kdo platí v tom daném roce příspěvky.
Ad7)
Daňové doklady za startovné a to i v zahraničí. Jako sdružení musíme vykazovat nějaké náklady na juniory.
Ad8)
Koordinátor. Bude sledovat data všech závodů a s pořadateli bude řešit jejich přeložení na jiné datum. Sledování i zahraničních závodů a to vždy s přihlédnutím k závodům určeným i pro juniory.
Ad9)
Jak na juniory? Rádi poradíme jak získat peníze od města a krajů na novou krev. (Prachatice se snaží o juniory) Pro juniory se peníze získávají mnohem jednodušeji. Víme jak na to.
Ad10)
Z důvodu peněz, které přispívá město a kraj tak potřebujeme trenérské zkoušky. Potřebujeme razítko ČASSu.
Ad11)
V roce 2012 je prioritou posílat juniory do zahraničí. Rádi bychom navázali spolupráci s ČASSem při organizaci výprav na závody. Pokud bude u některých závodníků místo a možnost, přihodíme jednoho či více juniorů. 🙂 Naši junioři mají všechny cesty na zahraniční závody proplaceny a to i s ubytováním a startovným.
Ad12)
Ocenění našich juniorů na úrovni města i okresu za rok 2011:Vojtěch Valena – mezi 6 nejlepšími sportovci ve své kategorii (junioři) v Poličce a i v rámci celého svitavského okresu za rok 2011 Petr Matouš – mezi 6 nejlepšími sportovci ve své kategorii (žáci) v Poličce a i v rámci celého svitavského okresu za rok 2011. Junioři se prostě vyplatí 😉
Ad13)
Peníze odvádí = body do ČR poháru / Když peníze neodvádí = žádné body do poháru.
Renčo a Ivo prosím nějak to rozveďte, asi jsem úplně nepochopil jestli ze závodů nebo jednotlivci ČASSu.
“Podle mne jde o odvádění peněz z mistrovských závodů, takže by to měli určitě sjednotit. Pokud jde o jednotlivce, měli by se body do Času připisovat všem i neplatícím. Issa to tak má a je vlastně nadřízený. Pokud jde o jezdce, jiné národnosti myslím že by neměl figurovat v Českém poháru…ve Švýcarsku asi taky nemůžeš získat mistra Švýcarska. Cizincům se připisují body v ISSA.”
Ad14)
Možná by bylo dobré v rámci ČASSu řešit více rozhodnutí přes internet valnou hromadou s aspoň 2-denní hlasovací lhůtou…
Ad15)
Transparentní hospodaření ČASSu.
Ad16)
Navržení Romana Tůmy jako místopředsedy ČASS.
Ad17)
Pravidla, rozhodnutí a nová ustanovení vždy možné dohledat jako dodatek na webu ČASSu v písemné podobě. Aby bylo jednoduché orientovat se ve změnách pravidel. Plus rozeslat emailem vždy při změně pravidel a to na určené osoby za jednotlivé kluby. Nebude docházet k nedorozuměním … alespoň né tak moc :).
Toť asi vše. Zatím … 😉 TRAVEX
Navrhuji aby se udelal trochu casovej plán na VH.
Napred veci který jdou lechce/rychle vyridit pak body který se musí vyridit, pak ten zbytek. Hezký by bylo, pro ty body který zústanou otevrený (nedovedu si predstavit ze se dá vsechno zvladnout) definovat osobu která a hlavne do kdy se o to bude starat a zkusit to vyridit.
To jsou jenom moje myslenky
Jak to vidim, bude se volit nový predseda. Chosé to delá prechodne a jestli jsem tomu dobre rozumnel, nemá kvúli casu takový moznosti na to aby to delal tak jak by rád chtel…(ty jova to je hezká cestina…)
Máme schopnýho kandidáta který má opravdu ty nutný schopnosti, zájem a cas?
Já navrhuji na predsedu Ivo Skrabala.
Ivo, jak ty na to?
Ahoj Jirko. Rád bych reagoval na několik tvých bodů už teď a to z toho důvodu, aby se nerozšířila do povědomí nějaká polopravda. Na ostatní body bude snad čas na valné hromadě…
Add 6) Junioři neplatí žádný členský poplatek… 50,-Kč/závod není členským poplatkem. Stanovy ČASS neumožňují hlasovat juniorům a proto junioři poplatek 200,- Kč neplatí.
Add 7) Nesplnitelné…
Add 13) Systém „Pouze platící člen ČASS je hodnocen v poháru“ zde byl a ukázal se administrativně velice obtížný… A to z důvodu, že většina (a to i jezdců z Poličky) platila členský příspěvek měsíce po dohodnutém datu… Toto prakticky nejde změnit (myslím tím myšlení jezdců)…
Nepleťme tady Mistrovství ČR, ze kterého vzejde mistr ČR a pohár ČR, kde máme vítěze poháru… Mistrem ČR může být skutečně jen Čech (Robert Thiele by mohl vyprávět, kolikrát se už mohl stát mistrem ČR, ale protože jezdí za Německo, tak se jím nestal…)… Vítězem poháru ČR ale může být každý… Takže zde jsme mohli po právu Roberta „korunovat“… Osobně na tom nevidím nic špatného a zdá se mi to správně nastavené…
Chválím Jirku potažmo Poličský oddíl, za přehledný příspěvek do diskuse. Škoda jen že tak na poslední chvíli. Jednotlivé body a návrhy jsme zde mohli probírat, diskutovat, pozměňovat a vymejšlet, už dávno a né pár dní před hromadou. Určitě by to přispělo k jejímu hladšímu průběhu a efektivnosti.
Petr Janoušků perfektně všem nám co si pamatujeme méně a nebo málo čteme osvětlil, některé z mýlek v bodech které po jeho sověttě lze škrtnout.
U bodu č.7 s ním souhlasím.
moc si vážím přínosných bodů pro nás ostatní a nejvíce Add 9. Předem dík a myslím že by téhle nabídky nejzkušenější Poličské party, měli využít všichni, kterým nejsou junioři lhostejní.
Add3) je dle mého stejně nereálný jako Add7).
Pokud můžu i já vznést návrh na kandidáta ať už místo předsedy či předsedy, pak navrhuji Jirku Trávníčka.
Proč? : protože se zdá býti poslední dobou na těchto stránkách mluvčím nejúspěšnějšího klubu , tedy Poličky.
Protože je na něm vidět zájem o řešení problémů a přemýšlivost.
Protože se mi jeví, jako člověk diplomatický, který na schůzích nebude zvyšovat hlas a skákat ostatním do řeči, tak jako mnozí z nás.
Protože od zdravých dob nepřekonatelného Martina Kopeckého je bezesporu nejlepším speekrem.
Protože se zdá býti mladý a plný energie a nadšení, stejně jako byl Petr Janoušků, u kterého se dnes zpětně vzato potrvuzuje, že jeho zvolení před lety byla skvělá volba 😉 :-D.
Jen si však myslím, že předseda a jeho zástupce by neměli bejt oba z Poličky.
Co se soboty týče, tak sněhu je dost a na samotné valné hromadě, nás pravděpodobně bude obsluhovat Pája Jedličků, tedy sličná sestřička Evičky, kterou všichni znáte 😉
Už se na vás třesem bando 🙂
Zdravím Míro a Petře,
popravdě mi nepřišlo že je to na poslední chvíli, protože mám pocit že k příspěvkům se všehovšudy vyjadřují 4 lidi. A na valné hromadě bude více hlav potažmo více názoru a padnou třeba i takové, které přesvědčí většinu. Píši to proto že bych nerad aby se jakýkoliv z bodů hned sundal ze stolu. Když nebudou mít možnost ho slyšet všichni a tak mít možnost se k němu i vyjádřit.
„Odstavec byl na přání autora smazán – Petr Janoušek“
Bod číslo 3 si myslím že je naprosto bez problémů. Stejně se může po oboustranné dohodě něco změnit. Lepší je alespoň něco vědět s možností změny než nevědět nic do poslední chvíle. Tento bod je hlavně z důvodů sponzorů. Případně rozvedu na poradě.
Míro díky za důvěru na moji osobu ale kdybys věděl jaké kauzy už mám za sebou tak by jsi mě do žádného vyššího postu necpal. Pamatuješ třeba na Unipetrol … 😉
Teď vážně. I kdybych byl zvolen většinou tak předem říkám že tento post nepřijmu. Není v tom nic jiného než že mám doma dva malí chuligány a práce až nad hlavu. Nemohl bych se tak věnovat dané pozici jak bych chtěl a i jako místopředseda SK8 Polička to dávám na hraně. Znovu zdůrazňuju že v tom opravdu nic jiného není než časová vytíženost a zájem o rodinu. Fuj to je jak z amerického filmu 😀 .
Jo, a abych nezapomněl “Bůh žehnej skejtu“ 🙂
TRAVEX
„Komentář byl na žádost autora smazán – Petr Janoušek“
Nemám problém s upravením příspěvku 46 od „Trochu … po „dodáme. ;)“
Jsem rád že jste to četli.
TRAVEX
Rád bych všem poděkoval za hojnou účast na valné hromadě a hlavně za konstruktivní přístup a neskákání si do řeči. Velké poděkování patří moderátorovi valné hromady Chozému a zapisovatelce Andree. Andrea se nabídla, že zápis přepíše do MS Word a pak mi jej zašle. Až jej budu mít, tak to zde vyvěsím. Prosím tímto o trpělivost…
Roberte, díky za triko… Je super.
Jako předseda nemám zatím vyšší ambice než pokračovat v tom, co jsem dělal doposavad a samozřejmě budu podporovat činnost každého, kdo bude chtít něco dělat… Snad se mi povede být v diskuzích lepším předsedou, než jsem jím byl v letech 2009 a 2010…
Petr Janoušek
Předseda ČASS
Tak předsedovi opět můžeme říkat předsedo.To je skvělé.GRATULUJI.:)
To je vtipný, protože tato myšlenka napadla několik lidí včetně mě… 😉
Zápis od Andrey jsem již obdržel… Díky Andreo! Jsem ale na cestách a budu to sem moci vložit nedříve v neděli… Tak ještě chvilku vydržte… 🙂