Nové vlajky ČASS

Výkonný výbor ČASS včera schválil výrobu 6ks asociačních „beach“ vlajek, které budou odkazovat na web sk8slalom.cz. Velikost každé vlajky je 80x340cm a bude dodána se skládacím stožárem a základnou. Vlajku(y) se stožárem bude možné snadno složit do futrálu a vyndavat ji nejen při závodech, ale i při trénincích.

Věřím, že jsme tímto udělali další malý krok k propagaci našeho sportu, asociace samotné a v neposlední řadě ke značnému vylepšení vizáže závodů pořádaných pod hlavičkou ČASS. K profesionální organizaci nyní přibude i profesionálnější tvář závodů ČASS.

Petr Janoušek
Předseda ČASS

16 komentářů u „Nové vlajky ČASS“

  1. A když jsme u té profesionálnější tváře tak bych chtěl oslovit VŠECHNY a myslím tím opravdu VŠECHNY ZÁVODNÍKY kteří se chystají na některý z prvních tří závodů, které mají propozice již zveřejněné aby se přihlásili. Pořadatelé opravdu potřebují s předstihem vědět, jestli vůbec má cenu něco zařizovat a připravovat vlastní organizaci závodu. Začínám mít pocit, že třeba mých 9 návštěv celkem 6ti institucí pro zařízení povolení uzavírky na obřák ve Vysokém Chvojně bylo zbytečně stráveným časem.
    Přimlouval bych se i za povinné přihlašování v nějakém termínu před závodem!
    Ale jinak se mějte dobře a skejtujte.

  2. Nelze než plně souhlasit s Chozém… S Pavlem Holcem už jsme toho taky dost oběhali, napsali spousta žádostí a u cíle ještě nejsme… Taky jsme chtěli zajistit na neděli na Strahově pro jezdce oběd, ale pro současných pět lidí nám jej nikdo neuvaří… Takže vyhlašuji motivační program pro kategorii Open a ženy: „Kdo se zaregistruje na pražské závody do 15. května 2012, tak bude mít v ceně startovného i nedělní oběd ve strahovské jídelně!!! Kdo to nestihne, bude buď hlady, nebo si bude muset jídlo zaplatit sám!!!“
    Je opravdu škoda, že ač všichni pořádáme nějaký ten závod a víme, že je opravdu důležité pro plynulý chod závodu vědět počet jezdců, tak sami necháváme registraci buď na poslední chvíli, nebo na ní úplně kašleme…

  3. Ahoj, jsem jasne taky pro ten návrh vcasné registrace. Jak ríkal pan Werich : “ Kazdý morální predpoklad musí být futrovaný klackem“ takze podle tohoto mota pripravit nejaké opatrení (a to nejlépe financní).

    Já osobne jsem se jeste nikam neprihlásil neb vubec nevím ani co krome mých závodu letos stihnu. Nechci teda vyhrozovat ze nikam nepojedu ale je vse dost nejasné. Vzdycky jsem mel celou ternínovku (i mezinárodní) nastudovanou a ted nevim porádne ani závody v Cechách, coz je pro me nezvyklé …

  4. Včera se něco dělo?
    Asi jsem něco zaspal………..
    Pocity marnosti také zažívám, když jsou před i po termínu Plzně lukrativnější závody…………….

  5. Ondro zřejmě i já zaspal. Respektive o ničem nevim.
    Včasná prezentace vždy byla, je a bude problém. osobně si nedovedu představit mechanizmus, kterej by někoho donutil prezentovat se včas. Pokud by někdo odhlasoval termínovou povinost sankciovanou finančně, jak navrhuje Robert (hlasoval bych proti), tak část těch co se rozhodujou na poslední chvíli než aby platili nějakou pokutu, radši nepojedou nikam.
    Máme profesionální organizace, ale aby se na úkor dokonalosti neztratila ta radost a nadšení, který v nás všech před pár lety když jsme začínali bylo.
    Nyní z jiného soudku. Je fajn že jste včera odhlasovali šest asociačních praporů. Teda né vy, ale výkonný výbor. proč jsem já a Ondra o jeho zasedání nevěděl se nebudu ptát. Nejspíš bych byl smeten argumenty o nesledování chatu na našich gmail adresách či jak se to jmenuje. Možná by mne jen zajímalo, zda ještě někdo z členů mimo nás dvou o tom nevěděl a hlasování se nezúčastnil.
    Nepíšu to kuli tomu, že by mi vadili asociační prapory, ale považuju za největší prohru, že byly odsouhlaseny prapory před časomírou. Prapory jsou fajn, ale jejich význam v porovnání se společnou časomírou, mi příde směšný. Stejně tak si myslím že asociační časomíra by měla význam pro propagaci našeho sportu. Udělat někde v novém městě propagační závod, pro lidi který o to maj zájem, ale nemaj peníze na organizaci bez praporů lze, ale bez časomíry ne.
    Jakožto zástupce Prachatickýho slalomu se nyní veřejně ptám. Je někdo ochoten nezištně zapůjčit svou soukromou časomíru na první závod českého poháru v Prachaticích ?
    Ondro nevim kolika a jakých závodů se letos z účastním, ale zatim mám absolutně největší motivaci jet právě do Plzně. Doufám že přijedeme celé slalomové Prachatice.

  6. Tak Míro jen krátce…. svolání Výkonného výboru jsem provedl já a to tak, že jsem to dal zde do komentářů, ale nepsal jsem nový článek. Dále jsem to poslal všem členům na jejich e-mail a ještě jsem to napsal i do společných ČASS Google dokumentů. Už dva roky se snažíme všem členům VV vysvětlit, že pokud se chtějí podílet na správě, musejí ji také sledovat. Neznám jiný způsob jak přemlouvat členy VV aby se Skype zúčastnili.
    Nechci ani rozvířit zbytečnou další diskuzi o tom co je přednější a ani nebudu po x-té komentovat potřebnost časomíry. Těch bodů v letošním plánovaném rozpočtu se projednává celkem pět a vlajky jsou tím prvním odsouhlaseným.
    Za sebe jsem rád, že se odsouhlasilo alespoň něco a vlajky budou připraveny v pátek 11.5. v sídle ČASS na Ladronce. Někdo, kdo pojede z Prahy do Prachatic je může vzít sebou.

  7. Hele Pepo, sleduju to tady a ty další jmenované informační kanály jsou pro mne tak nelogicky nepochopitelné, že když mám hodně času, tak se do nich pokusím dostat, ale většinou marně. V tomhle ohledu jsem na tom tak, jako bych nějakou IT či kancelářskou krysu nutil svařovat plamenem potrubí hlavou dolů přes zrcátko. Já to umím, dělám, ale pochybuji, že by jmenovaní odborníci byli schopni alespoň zapálit a seřídit plamen, já na rozdíl umím to PC pustit 🙂
    Ano, zavedli jste pro pohodlí jakési G-maily, ale pro moje to určitě není.
    Prostě to ani na Widlích v noťasu nejde a na iPodu jakbysmet.
    Spousta věcí je prostě specialita a kdo to nemá jako živnost, nebo koníčka, tak se v tom prostě nevyzná.
    Třeba tady dole na stránce jsou nějaké sprosťárny, nebo zaklínadla.
    Můžete používat následující HTML značky a atributy:


    K čemu mi to je? K ničemu.
    Já tady mám zadaný e-mail, ale na ten mi nic nepřišlo.

  8. Hledal jsem a nic nenacházím, jen se mi zobrazuje tohle:
    Objekt nenalezen!

    Požadované URL nebylo na tomto serveru nalezeno. Zdá se, že odkaz na odkazující stránce je chybný nebo zastaralý. Informujte, prosím, autora této stránky o chybě.
    Error 404
    wwww.truckfest.cz
    Tue May 1 15:23:23 2012
    WebHosting – SvetHostingu.cz

  9. Mám zato že některá předchozí schůze „VýVý“, byla avizována veřejně zde. Holt má chyba že nesleduju svou gmail adresu zřízenou pouze za jediným účelem pravidelně. Komentáře zde se snažím čekovat všechny, ale nějak mi Pepo tvá zmínka unikla. Souhlasím tedy že za nevědomí o svolání VýVý si můžu sám. Nejspíš se mi to ale k mé chybě nestalo naposled.
    Nicméně tuto stránku beru jako možnost veřejné diskuse a tak ji využívám. Dnes mám vyjímečně čas. Venku je totiš krásně a já sedim v zabedněném bytě bojujíc s alergií a únavou z ní. 😀
    Jestli někdo bude chtít vzít z Ladronky vlajky, nechť je veme. V Amstru by ale u depa český reprezentace taky slušely. To nemyslím ironicky, nýbrž upřímně.

  10. @míra
    muze se to i „otocit“ tak ze ty co platí na míste mají plnou cenu a ty co se hlásej (a platí ) dopredu tak budou mít slevu.
    Treba je to nesmysl a jen zbytecná byrokracie ale nejak by se to asi resit melo.

    Ale hlavne : Organizátori riskují skutecné ztráty na penezích a to by si mel kazdý z nás uvedomit.

  11. Něco jako zvýhodněný předprodej. To zní dobře Roberte.
    Nicméně si nemyslím že to lze nařizovat asociací, ale jako námět pro pořadatele je to dobrý. Je to především v jejich zájmu.
    Doporučuju však cenové zvýhodnění předprodeje volit citlivě. Určité procento riderů skutečně z různých objektivních důvodů do poslední chvíle neví zda budou moct jet a pokud bude cenový rozdíl přílišný, mohou s pocitem křivdy zůstat doma na truc.
    Jako únosné a však stále motivační se mi jeví 20%. Příklad:
    -startovné je 500,- Kč
    -zaplacení startovného a prezentace 4 týdny předem 400,- Kč
    -totéž dva týdny předem 450,- Kč
    -po těchto termínech a na místě 500,- Kč
    Nenosím v hlavě stanovy, ale mám pocit že tohle může uplatnit pořadatel již nyní, bez souhlasu asociace.

  12. Ve stanovách to není… Je to čistě v kompetenci organizátorů. Myslím, že v minulosti tu byl návrh, aby výše startovného byla stanovena asociací, ale nebyl podpořen většinou (dle mého názoru to je dobře)…

  13. Nevím kam to napsat, snad si toho někdo všimne tady.
    Když se chci přihlásit na onen mail ondra.sudek@……….
    tak mi to hlásí chybné uživatelské jméno, nebo heslo.
    Heslo mám na stopro správně, takže uživatelské jméno.
    Ale to já nějak nevím.
    Poradí mi někdo?

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..