Podzimní tréninkový kemp v Prachaticích

Prachatický víkendový tréninkový kemp (26.9 až 28.9. 2009) se nesl v duchu obrovské pohody, překrásného počasí a ideálních podmínek pro trénink všech typů slalomů. Zdejší skateboardový areál je k pořádání těchto akcí ideálním místem. Odpadají zde náklady na pronájem plochy k ježdění, uzavírky silnic apod.. Navíc je k dispozici rozjezdová rampa a nemohu zapomenout na místní hospůdku, která je hned vedle rozjezdové rampy, takže není problém doplňovat tekutiny ztracené během tréninku.

Do Prachatic nakonec dorazili jezdci týmů SGB (Dalibor Daňhel, Tomáš Potůček, Vojta Kotek), Final (Míra Bartoš, Matěj Bartoš), Sinners 84 (Franta Zíka, Petr Janoušek), MeatFly (Tomáš Kučera), Sombrio (Martin Kulhavý) a zatím nezařazený domácí borci Domingoš s hrdým Lukášem.

Jezdci jednotlivých týmů se zdravě hecovali k co nejlepším výkonům a tak každý se snažil zlepšit svou výkonnost a být lepší, než ti druzí.

Každý, kdo měl chuť, mohl pro ostatní postavit slalom dle svého uvážení, takže se střídavě jezdilo v rytmických slalomech s občasným vybočením, kde bylo možné trénovat správnou techniku vedení prkna a v technických slalomech různých obtížností, kde člověk nevěděl, kde mu hlava stojí, natož aby věděl, kde má prkno. Nejednou jsem si musel ulevit od plic zařvanou nadávkou ve chvíli, kdy jsem vypadl ze slalomu jen pár kuželů před jeho koncem :-D.

Zpestřením celé akce bylo testování prototypu trucku Final, který vzešel vylepšením GOGu Homer. Měl jsem možnost si ten truck namontovat na svůj sk8 a hrát si s jeho nastavením. Já osobně jezdím na GOGu Ramón a tak mě překvapila ještě větší točivost tohoto trucku, než co mám já. Potok to dokonce hodnotil slovy, že je příliš vysoká a že by jí trochu zmenšil nastavením pomocí kolíbky. Osobně si myslím, že je rozhodně lepší mít truck, na kterém se dá nastavit extrémní točivost a pak ubírat, než mít truck, kde bych potřeboval točivost přidat a on by to již neumožňoval…
Truck hodnotím velice kladně. Vylepšení spočívá v přidání kolejničky, která umožňuje pohyb kolíbky směrem dopředu a zpět a tím se zvětšuje (zmenšuje) vzdálenost mezi předním a zadním truckem a tím i logicky točivost celého sk8u. Kromě plynulého nastavení točivosti sk8u je samozřejmě skvělé, že nemusíte povolovat a utahovat šrouby, kterými je truck přidělán k desce. Zvláště kevralová deska tím dost trpí a hrozí vytrhnutí šroubu skrz desku (tady se tento problém eliminuje)…
Truck je super a je vhodný především pro velmi točivé slalomy typu Tight, Straight, Hybrid a Special (AM i PRO). O jeho komerční úspěšnosti, ale rozhodne hlavně jeho cena.

K dispozici byly dvě časomíry. Jedna prachatická a jedna Tomáše Potůčka. Nakonec se ale nepostavila ani jedna, protože se celý tréninkový kemp nesl spíše v duchu uvolněné atmosféry a odpočinku od každodenních starostí.

Večery byly vždy ve znamení zábavy a koncertů. V sobotu bylo možné zajít na výborný koncert Radima Hladíka a skupiny Blue Effect, nebo na pankovou formaci E!E. Byli i tací, co stihli koncerty oba…

Dalibora mi bylo trochu líto, protože mu poněkud nesedl oběd ve „vyhlášené“ Indické restauraci a střídavě v průběhu večera odbíhal na toaletu, kde se jeho tělo zbavovalo nedobré stravy různými způsoby. Každý jiný by v takovém rozpoložení opustil párty a ulehl do postele v přítmí svého pokoje, ne tak Dalibor, který s pokračujícím večerem stále více ožíval až nakonec ve tři ráno, když jsem se rozhodl jít domu, byl na vrcholu své aktivity. Dalibore, před tvojí vitalitou a výdrží smekám.

Nedělní trénink se odehrával bez mé přítomnosti. Naplánovaná rodinná oslava kulatého výročí mé matky mi nedovolila opustit rodinný kruh. Z doslechu ale vím, že Martin Kulhavý vytáhl svůj longboard, ze kterého byl právem nadšen právě domácí Lukáš. Lukáš je velmi nadějný a šikovný jezdec v U rampách, který koketuje s myšlenkou rychlé jízdy na longboardech. Je to i velmi talentovaný jezdec pro slalomy, ale zatím se nám jej nepovedlo přesvědčit, že i zde by se mohl najít. Pevně věřím, že dříve, či později rozšíří naše řady a začne se věnovat i této disciplíně.

V pondělí odpoledne, kdy přespolní jezdci již směřovali k domovu, jsem si postavil s Frantou Zíkou a Mírou Bartošem slalomy z neděle a jejich obtížnost byla ve znamení profesionálních slalomů.

Nultý ročník prachatického Podzimního kempu byl výborný a rozhodně se ukázalo, že je dobré tyto kempy pořádat. Kemp tohoto ražení totiž není zatížen přílišnou organizovaností a tak nějak příjemně plyne v duchu výborné nálady a pohody. Jezdci mají čas si odpočinout, zarelaxovat a pokecat s ostatními, stejně kladně postiženými jezdci slalomem.

Petr Janoušek
Předseda ČASS

9 komentářů u „Podzimní tréninkový kemp v Prachaticích“

  1. Truck o kterém píše Petr, jako jeden z testérů, bude stát (pokud se neobjeví nějaký technický detail důležitý pro výrobou, jenž by jej prodražil) 3300,- Kč. Silenbloky k tomu nebudou, ty předpokládám má každý své, popřípadě doporučuji si je objednat u Tomáše Potůčka. Bylo by fajn, kdyby ste si všichni kdo máte zájem truck objednali a já je přivezu do Brna. Na tuhle cenu jsme se dostali jen dík příslibu většího „rentabilního“ množství. Původně vycházel truck na stejný prachy jako německej. Věřím že to bude pro všechny smysluplná úspora, kterou můžete pak investovat jinde.

  2. Já už se vyjádřil v článku… ale pro jistotu: Super akce vhodná k opakování…

  3. @Míra
    Hele, jak je možný, že minule ten odkaz na FB nevyžadoval přihlášení a teď jo? … To jsem z toho jelen….

  4. tak to netušim. Nic sem s tim nedělal :-O
    Ale já myslim že by na FB měl bejt asi každej zaregistrovanej , když se chce podívat na jakýkoli FB stránky :-O

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..