Czech Sk8 Slalom Cup (možná halové mistrovství Evropy) Brno

Přátelé, kamarádi,

Založil jsem „provizorně“ tento příspěvek, který bude v budoucnu upraven… Založil jsem jej proto, aby bylo kde diskutovat k tomuto tématu a neměli jsme diskuzi rozházenou u témat, kam nepatří…

Dovolil jsem si sem zkopírovat pro „začátek“ komentář od Radima:
„Ahoj všichni,
už se neomlouvám za pravopis, proto, že víte, že to nemá cenu. Dnes jsme měli pravidelnou středeční schůzi a chtěli bychom pohřešit několik věcí.
1 – Je třeba nejpozději do 14 dnů svolat ve Štatlu schůzu. Dófám , že přinde i Kaja Hódek, musíme začat řešit Brno.
2 – Chceme vědět kdo co je schopen zajistit a za jaké kačky.
3 – Chtěli bychom vědět kompetence atd.
4 – Máme sponzory a potřebujeme vědět, zda tam mohou mít loga atd.
5 – Kdo se postará a za jakých podmínek o vyhlášení ČP
TRAM TA DA DÁ prostě čím dříve tím lépe a jestli ne tak si myslím, že jsem strávil dva zbytečné večery na Břevnově, v vtom Brně bychom měli asi dát všem ostatním „na prdel“. „

17 komentářů u „Czech Sk8 Slalom Cup (možná halové mistrovství Evropy) Brno“

  1. Mluvil jsem dnes s Daliborem a na závodech v Poličce jsem taky krátce mluvil s Romanem Tůmou (i když tomu jsem nevěnoval tolik času, kolik by si toto téma zasloužilo), abych si nechal vysvětlit o co jde, jak jsou v tom různé strany zainteresovány atd. No a dozvěděl jsem se asi následující:
    1. Dalibor domluvil kontaktní osoby z BVV, které přislíbily plac, kde by se dalo jezdit a snad již proběhlo první jednání za přítomnosti chlapců z Poličky a agentury (Chozé, jak se jmenuje? CTM)…
    2. Už vlastně nic není…

    Takže zkusím napsat něco k jednotlivým bodům od Radima:
    add 1. Velmi pochybuji o tom, že by chtěl někdo jiný organizovat závody v Brně než kluci z Brna, Poličky a Hradce. Takže by bylo vhodné na toto brát ohled a domluvit schůzi v některém z těchto měst, popřípadě v Havlíčkově Brodě. Dalas mi říkal, že by možná bylo možné se podívat na místo, kde by se mělo jezdit, takže to by taky mohl být určující faktor. Dále pokud budete chtít, abych tam přijel jako předseda ČASS, tak nedomlouvejte příští týden a pak od 8.9 do 15.9., to jsem na dovolené… Nicméně je otázka, nakolik je má přítomnost nutná…
    add 2. Tady mluvím jako závodník… Pro mě jsou to závody jako každé jiné (mimo Prahy), takže zatím předpokládám, že přijdu k hotovému, zaplatím startovné a zajezdím si…
    add 3. Kompetence si budete muset domluvit na té schůzi… Sami s tím máte největší zkušenosti, takže asi víte, jak na to….
    add 4. K tomu nemám co dodat… Tady to je na jednáních se zástupci BVV
    add 5. K ČP by se měla asociace postavit čelem… Já bych navrhoval, aby se v dospělácké kategorii vyhodnocovali první tři v celkovém pořadí, stejně tak u dětí, mládeže a juniorů (jednotlivé typy slalomů by se nevyhodnocovali). První v každé kategorii by měl určitě dostat skleněný (křišťálový) pohár (je to přeci Český pohár (možná do budoucna vymyslíme putovní pohár viz. Stanley Cup, kde by se vždy nechalo dovyrazit jméno aktuálního vítěze), dospělý větší, děti, mládež a junioři menší. Rád bych se pokusil domluvit s klukama z Poličky, jestli by poháry s logem ČASS nebyli schopni zajistit (hradilo by se to z příspěvků ČASS). Druzí a třetí zatím nevím… Třeba vás něco napadne… Ostatním bych dal pamětní diplom (všem o velikosti A4 – obdoba Poličky s logem ČASS – na grafické úpravě se určitě domluvíme s Romanem Tůmou). Myslím si, že být 20 nebo 30 v Českém poháru je krásné umístění, které si diplom určitě zaslouží (znamená to přeci, že je člověk 30 v rebublice z 10.000.000 lidí!!!)… Vyhlášení by se mohlo uskutečnit přímo v hale v Brně…
    Toto je pouze návrh do diskuze. O tom, za co se utratí peníze ČASS, ale musí rozhodnout výkonný výbor…

  2. nu diplom za 30.místo ;-))) ???
    Pokud bych jezdil, tak bych byl třeba třicátý ze třiceti a nejsem si jist zda bych si takového diplomu vážil. Pochybuji že se tak děje i v jiných športech. Nejspíš bych diplom někam založil, aby jej raděj nikdo neviděl a nemyslel si že se chlubím diplomem za 30 míísto ze třiceti lidí. Diplom by si podle mne, měl dotyčný prostě vyjezdit a pokud bude chtít někdo někomu ukázat že je 20. z „10.000.000“ , tak může ukazovat vejsledkovou listinu.
    Toť pouze můj názor potencionálního třicátého.
    Je mi ale jasný žes to Petře navrhl v dobrém úmyslu, neboť tebe se to až tak netýká 🙂
    Pokud mi rideři z jihu daj na naftu a pojedu do Brna (moc rád bych), tak jsem připraven dostat nějakou práci . Nemusim jen zevlovat s foťákem v jedné ruce a s pivem v ruce druhé, i když fotil bych rád.

  3. Ahoj Všichni,
    mám dvě špičkové kapely, které jsou ochotny v Brně na MR zahrát za ozvučení, pití a cestu. Má Asociace několik ( 5000Kč) peněz na zaplacení a může to být u Dalase v HOSPODĚ ?????

  4. Čekal jsem tady trochu větší aktivitu…. Minimálně členové výkonného výboru by se tady měli alespoň jednou vyjádřit, jak se ke všemu staví…. Nebo umíme pouze bez výsledku krafat na schůzích?.. Tam jsme se byli v prsa a teď nic…
    Napište, hoši, alespoň jestli jste s někým jednali, jaké jsou varianty a kdo další z Brna bude organizovat závody (kromě Dalibora a Tomáše Fialy)…
    … zatím je výkonný výbor spíše nevýkonný…

  5. @ pro potentáty z výkoného výboru – Pokud je mi známo, tak se 7.9. 2009 (nejsem si zcela jist datem) v Brně na BVV koná schůzka. Jdeme omrknout plochu atd.

  6. Je to tak. 7.9.2009 v 17 00 hod.je domluvena schuzka u pavilonu E.

  7. Trochu jsem spoléhal, že v sobotu v Olomouci uděláme sezení a domluvíme ty poháry, ceny ap.za celý pohár. Ze schůzky na BVV se ke mně dostalo pár info, ale protože jsem teď neměl ani minutu času, tak budu připraven na dohodu v Olomouci. Jenom škoda, že to budeme řešit během závodů a tím na to nebude dost času. Nebo přijede ještě někdo v sobotu??

  8. VČERA A DNES PROBĚHL V PRACHATICÍCH TEST SPEŠL SLALOMOVEJCH trucků made in CZ. Nejvíce testoval Petr Janoušek a Tomáš Potůček (kterej dokonce drze odjel s truckem domů) . Sjel si na nich i Dalibor Daňhel, Martin Kulhavý a další. Veškeré reakce byly pozitiivní, hraničící s nadšením. Zajímavostí je mimo plné funkčnosti a super točivostit posuvnost trucku v podélné ose desky. Odpadá tak nutnost přešroubovávat trucky do další polohy děr na desce. Cena bude nižší než u konkurence.

  9. Chceme bědět více !!!
    Obrázky, popis, cenu, výrobce, pocity z jízdy atd. !!!!!!!!!

  10. Ivoši na ceně se stále pracuje. Obrázky snad dodám zítra a dojmy by měli sdělit nestraní testéři, tedy nejlépe Petr Janoušek, T.P. a D.D. , M.K. a další. Já říkám super, ale samochvála může smrdět.

  11. Měl jsem možnost si ten truck namontovat na svůj sk8 a hrát si s jeho nastavením… Jedná se o vylepšenou variantu GOGu Homera (Bauman)… Já osobně jezdím na GOGu Ramón a tak mě překvapila ještě větší točivost tohoto trucku, než co mám já… Potok to dokonce hodnotil slovy, že je příliš vysoká a že by jí trochu zmenšil nastavením pomocí kolíbky… Osobně si myslím, že je rozhodně lepší mít truck, na kterém se dá nastavit extrémní točivost a pak ubírat, než mít truck, kde bych potřeboval točivost přidat a on by to již neumožňoval…
    Truck hodnotím velice kladně… Vylepšení spočívá v přidání kolejničky, která umožňuje pohyb kolíbky směrem dopředu a zpět a tím se zvětšuje (zmenšuje) vzdálenost mezi předním a zadním truckem a tím i logicky točivost celého sk8u… Kromě plynulého nastavení točivosti sk8u je samozřejmě skvělé, že nemusíte povolovat a utahovat šrouby, kterými je truck přidělán k desce… Zvláště kevralová deska tím dost trpí a hrozí vytrhnutí šroubu skrz desku (tady se tento problém eliminuje)…
    Truck je super a je vhodný především pro velmi točivé slalomy typu Tight, Stright, Hybrid a Special (AM i PRO). O jeho komerční úspěšnosti, ale rozhodne hlavně jeho cena.
    Míro, ještě mám jednu poznámku… Jsi si jist, že nemůže dojít k vytržení závitu (imbus + matička), kterým je přidělaná kolíbka k základně? Počítal někdo možné zatížení na tyto šroubky?…. Při normální jízdě mezi kužely bych se nebál, ale známe chlapce (viď Kájo), kteří se nebojí truckem najet do nerovností a zde pak hrozí namáhání na střih….

  12. Petře dík za recenzi. Pevnost čtyř imbusových šroubků vůči posuvné kolejnici ověřím u renomovaného technika na materiály.
    Jinak podotýkám, že stejně jako u GOGu se jedná o truck speciélně na slalom a tedy není vhodný na street a přejíždění obrubníků a podobných streetových nerovností.
    Cena se bohužel nejevý tak příznivě jak jsem si přál, ale minimálně se dostaneme o 1250,- Kč níže, než konkurence. I nadále se budu snažit s cenou pracovat směrem dolu, ale vše nyní bude asi nejvíce záviset na objemu výroby, tedy na tom, kolik slalomářů u nás si jej bude chtít koupit.

  13. Další info k novému TRUCKU. Především Petr Novotný , se zajímal, zda truck bude použitelný i na zadek. Z naší strany to původně nebylo myšleno, ale právě mi volal Tomáš Potůček, který to dnes jako první vyzkoušel. Jeho slova:
    Dal sem ho na zadek, posunutím kolébky jsem snížil točivost na minimum a fungovalo to zcela bezproblémově. Koupím si ho od tebe i na zadek. Nemám důvod jezdit na jinejch.
    Tedy to jsou slova Tomáš Potůčka dnes 1.listopadu 2009.
    Vězte že jsem ho nepodplatil a budu rád když se ho na dojmy a pocity zeptáte osobně 😉
    Pro jistotu opakuji email k případným objednávkám mira@final-sk8.cz

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..