Tým SINNERS 84 nespí ani v zimě

Vynikající český skateboardový slalomový tým Sinners 84 pilně ladí formu na novou závodní sezónu. Ambice týmu nemohou být, po druhém místě v závodě týmů konaném v Hradci Královém v roce 2009 (týmové Mistrovství Evropy), nízké. Zde se jezdci týmu museli sklonit pouze před týmem vedeným Josefem Štefkou, ale odnesli si cenné skalpy Poličky I., Poličky II. a tehdy již dědkovského týmu SGB (kdo ví, jak by to dopadlo, kdyby mohl do bojů nastoupit všestranný jezdec Kája Houdek… Ale na kdyby se už teď nehraje…) … Však také Peter Pletánek, vůdce SGB teamu, po hradeckém propadáku, neváhal nasadit všechny své páky na zrušení námluv mezi mladou a nadějnou jezdkyní Evou Jedličkovou a týmem Sinners 84 a tuto českou naději přetáhl do svého týmu.
Tým Sinners 84 se rozhodl hořkost neúspěchu z tohoto jednání zahnat prací na nové slalomové desce a novém designu. Deska je ve vývoji v americkém středisku NASA, odkud zatím žádné informace neunikly, ale část z nového designu se ukořistit podařilo… Jako ochutnávku před sezónou 2011 vám tento koncept přinášíme…

27 komentářů u „Tým SINNERS 84 nespí ani v zimě“

  1. Ahoj Evičko, jsi jedna z ozdob ČP a já ti k tvému zítřejšímu jubileu přeji ať ti to v roce 2011 jezdí ještě rychleji než letos. Zároveň prosím autora článku aby respektoval pravidla a podepsal si své dílko 🙂

  2. Dílko není anonymní… V záhlaví každého článku je, kdo jej napsal… Pravda, je to vidět pouze na hlaví stránce sk8slalom.cz… Ale podepsané to tím pádem je… 😉
    Evičko, pakliže nás tady Radim nehoupe, tak se také přidávám ke gratulaci… Pac a pusu… 🙂 … a moc se nám u těch cizáků neznič…

  3. Prototyp nové desky Sinners 84 je na světě. V současné době probíhají testovací jízdy. Záměr je jasný: Odhalit co nejvíce nedostatků před výrobou finální (neplést si s Final :-)) týmové desky. Velká spokojenost je s tvarem desky a jejím prohnutím. Řešitelné problémy jsou s tuhostí desky při jejím torzním namáhání. Také se ukazuje, že jinak výborný truck „Miroslav“ má zbytečně velkou světlou výšku, takže je tu námět na vývojové vylepšení tohoto trucku: pokusit se zmenšit světlou výšku trucku o cca 10mm…

  4. Dík za námět.
    Výška je možná trošku větší dík kolejnici. Nicméně si myslim že pokud by byl truck nižší o 10 mm tak budu šoupat kolama o desku. tedy pokud se stále bavíme o slalomovém prkně a nikoli o longboardovém sjezdovém špeciálu s vykrojením. Porovnám s jinejma, ale 10 mm se mi zdá moc. Kde by sme to nabrali.
    Jo a Richi nic o světlé výšce neříkal, když psal že na něm vyhrál 3 závody ze čtyř ;-))

  5. Truck je výbornej… O tom žádná… Kolejnice skvělá, tam se to nedá dohnat, ale kolíbka je zbytečně moc masivní. Tam by se dalo 5 milimetrů sundat… Jde o to, že když máš rovnou desku, tak je ten truck akorát vysokej. Ale když uděláš desku s větším konkave, tak si můžeš dovolit snížit těžiště a… na desce už to nejde udělat… ale ta kolíbka by mohla být o něco menší, při zachování všech úhlů… 10mm je moc, ale 5mm by se tam dalo najít…
    S Richim máš samozřejmě pravdu… 🙂 …Ono to taky bude hlavně v nohách…

  6. Já sem si myslel Petře, že jste udělali velkej konkave a tím pádem už kousnutí kolečka o desku nehrozí. jen se bojim toho, že pokud bychom truck snížili, tak že pak u normální rovný desky, by vyžadoval podložku, která by však mohla znemožnit funkčnost posuvu v kolejničce. Možná kdyby se použila tvrdá, tak by to třeba nebyl problém.
    Nu každopádně to na jaro asi nebude. Přípravky které se vyrobily k výrobě stávajícího modelu, se dosud nezaplatily. Návratnost investic je natolik katastrofální, že původně plánovaný vývoj a další vyze výroby jiných modelů nevidím růžově.

  7. Je to tak jak píšeš. Konkave je o něco větší, než je obvyklé a proto bychom si mohli dovolit snížit podvozek (kousnutí koleček o desku nehrozí). Pro ostatní desky by bylo nutné podvozek podložit plastovou podložkou přesně jak píšeš.
    Po pravdě řečeno, ani jsem si nemyslel, že by ses tím nějak zabýval, takže už teď jsi mě mile překvapil 🙂 …A tvá argumentace je jasná a pochopitelná… 🙂 To, až z tebe bude jednou milionář, a nebudeš mít kam dávat prachy, tak se k tomu třeba vrátíme.
    Jinak opakuji: Truck „Miroslav“ je výbornej a kolejnička je skvělej nápad, který dost často používám…

  8. „Tým SINNERS 84 nespí ani v zimě“ .
    Tým starochú SGB se ale taky drsne pripravuje na novou sezónu. Já jsem si napr. koupil novou helmu. Rozmístení samolepek na ní budu promýslet celou zimu.

    Zdravím vsechny

    Robert

  9. @Míra
    Tak mi nejakou peknou „Final“ nálepku posli, tebe si rád vylepim,
    po tom vsem co mezi náma bylo…
    Jo a jeste mám od tebe slíbený DVD s fotkama z Brna.
    Zdravím

    Robert

  10. Byl odstraněn problém s tuhostí desky. Druhá sada testů proběhla úspěšně. Další testování tým Sinners 84 naplánoval na březen do Anglie…

  11. Dnes 10.2.2010 mi bylo umožněno otestovat novou desku Sinners 84.
    Zdá se, že kdo se dostane k tomuto modélku poskočí výrazně pořadím vzhůru u mě to dělalo 0,7 vteřiny na 10-ti vteřinovém hybrydu proti mému prknu. Dokonce jsem měl ze začátku rychlejší čas než než Petr J. a to jsem si zapsal do svého Bruno deníčku škoda že to nevidrželo a dvojnásobná škoda že je Petr asi nezačne dělat na kšeft. Schrnutí: supr deska, jen jak se k ní dostat.

  12. Ještě dodatek:dnes mohu chodit, což je asi vlastností všech kevlarů. Narozdíl od dřeva.

  13. Tomu nerozumim. Sebíhá se ti snad z kevlaru snáz než ze dřeva? Kladu si otázku, proč autor GOG a parťák DC (nevzpomenu si na jeho jméno a nechci jej hledat), kterej může mít jakýkoli kevlarový prkno, jezdil tak skvěle na MS v Hradci na dřevěným ? Stejně jako spousta dalších skvělých profíků ujíždí na dřevěnejch fošnách.
    Zkus vysvětlit Pavle.

  14. nevím Míro, ale když jezdím po pauze tak se druhý den nemohu pohnout ale dnes je to OK. Přisuzuji to agresivitě desky¨(nemusim do toho tolik dupat, že by se mi zlepšila páteř tomu nevěřim).

  15. Nejsem sice profesionál, ale přechodem z tenkýho karbonu na pořádnou fošnu jsem výrazně zrychlil. Je to individuální, každýmu sedne něco jinýho.

  16. @ Míra
    To jméno co si nemúzes vzpomenout je Christoph Bauman allias „Homer“.

    @vsichni
    Christoph si ruzný prkna delá uz léta. V podstate veme starý prkno do úcka a ruzne ho vylepí drevem z jinejch prken.
    Kdyz bych to prehnal tak slepí dve prkna na sebe a pak to vybrousí na tloustku jednoho, který má takový tvar co jemu nejvíce sedí. Takze at je to karbon nebo drevo – dulezitý je aby to sedelo na nohách tomu konkrétnímu jezdci.

    Nová Sinners deska bude jiste dobrá ale myslim ze
    Pavlova stará (deska) neni nic moc (sorry Pavle) takze jakákoliv
    dobrá profi deska u nej znamená velký pokrok. Jsem ale samozrejme uz ted napnutej jak ten nový výrobek vypadá.
    Zdravím ze Stuttgartu !

  17. Ahoj.
    Pred pár minutama jsem se dozvedel velmi smutmou zprávu.
    Zemrel Gints Gailitis. Byl to prý infarkt. Bohuzel zadný
    jiný informace ted nemám ale asi se toho víc dozvíme postupne na ISSA. Je to drsný a sám nenacházím ted ty správný slova.
    Vemte prkna a bezte si za nej zaskejtovat !!
    Dneska má pohreb :-(((((((

  18. Bauman je extra jezdec a přesně ví, co potřebuje… desku, podvozky, kola… K té jeho desce… Bauman sice jezdí na dřevěné desce, ale má tam zespodu přidělanou kovovou výztuhu, aby ta deska byla tuhá jako kevral. A proč jezdí na dřevěné? Vlastně jste si odpověděli sami. Dřevěnou desku může brousit a vylepšovat do zblbnutí, což u kevralu nejde. Tam člověk musí mít jasnou představu, jak ta deska má vypadat, ještě před tím, než jí začne vyrábět. A až ve chvíli, kdy jí dodělá a postaví se na ní, tak ví, jestli se spletl, nebo ne. V tom druhém případě může začít od znova. S dřevěnou deskou je to jiné a pro experimentování snazší a hlavně levnější…

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..